Exkluzív Mini Esküvő aCellar gardenban
Cellar gardenban
CELLAR garden
Nézd meg milyen szolgáltatásokat tartalmaz ez a helyszín!
LENYŰGÖZŐ BELTÉRI HELYSZÍN
Varázslatos környezetben mondhatjátok ki a boldogító igent.
SZERTARTÁSI HELYSZÍNÉNEK BERENDEZÉSE
Az általatok választott területen rendezzük be a ceremónia helyszínét, hogy a lehet legszebb és legideálisabb környezetben fogadhassatok örökhűséget.
FOTÓZÁS AZ ESKÜVŐI SZERTARTÁS ALATT
Hivatalos esküt tesztek egy varázslatos helyszínen, amire minden bizonnyal sokáig szeretnétek emlékezni. A fantasztikus képeken keresztül később is újraélhetitek ezt a vissza nem térő, meghitt pillanatot. Kb. 100 db átadott kép.
KREATÍV FOTÓZÁS A HELYSZÍNEN
Készüljenek rólatok varázslatos, csodaszép, beállított kreatív képek a kastélyban és a díszkertben a szertartás el tt, vagy után. Ahogy ti szeretnétek 1-1,5 óra időtartamban kb. 150 átadott képpel.
HIVATALOS POLGÁRI SZERTARTÁS
Hivatalos, kitelepített anyakönyvvezető által lebonyolított polgári szertartás. A házasságkötés bejegyzésre kerül hivatalosan a gödöllői hivatalban.
POLGÁRI SZERTARTÁS HANGOSÍTÁSA
A pillanatot akár az általatok választott, vagy a ránk bízott aláfestő zenével varázsoljuk meghittebbé és csalogatjuk elő az édes könnycseppeket.
1 MENYASSZONYI CSOKROT, 1 VŐLEGÉNY KITŰZŐT ÉS A TANÚKNAK DÍSZT
A kiegészítők minden szertartás fontos és látványos részét képezik. Mi figyelünk a részletekre és ezeket a díszeket mind megtalálhatjátok ebben a csomagban
EGYEDI GYERTYASZETT
Polgári szertartásra egyedi, a nevetekkel és a dátummal díszített gyertyaszettet biztosítunk. A két gyertyával egyszerre meggyújtjátok a harmadik, nagy gyertyát ezzel szimbolizálva, hogy immár egy családdá váltatok.
PEZSGŐ A KÖSZÖNTÉSHEZ
Szertartás utáni koccintáshoz behűtött (alkoholos vagy alkoholmentes) pezsgőt kínálunk 33 főnek (30 fő vendég + Ti + anyakönyvvezető) a gratulációhoz.
GYŰRŰ PÁRNA
3 féle választható gyűrű párnát biztosítunk a ceremóniához nektek aznapra, hogy házasságkötésetek jelképe is legmagasabb színvonalon kerüljön elétek a szertartás során.
DEKORÁCIÓ A SZERTARTÁS ASZTALRA
Az anyakönyvvezetői asztalt dekoráljuk, hogy méltó kelléke legyen ennek a varázslatos pillanatnak.
ÖLTÖZŐ HASZNÁLATA
Biztosítunk nektek az ott tartózkodás teljes idejére egy saját öltözőt, hogy a kényelmetek maximális legyen
FEDETT ESŐ HELYSZÍN
Semmit sem bízunk a véletlenre, így ha az időjárás nem elég kegyes hozzánk, akkor sincs semmi baj, egy impozáns fedett esőhelyszínt biztosítunk.
BOLDOGSÁGKAPU
3 féle különböző boldogságkapuból választhattok, hogy aznap a lehető legjobban, minden rátok legyen szabva és az ízléseteknek megfeleljen.
LIMITÁLT LÉTSZÁM 30 FŐ
Mini esküvő lévén a vendégek maximális létszáma nem lehet több mint 30 fő, veletek együtt összesen 32. Ha több vendéget szeretnétek meghívni, akkor a lehetőségekről külön kell egyeztetni.
Péntek, Szombat és Vasárnap napokon, illetve munkaszüneti napokon a felár 3 715 000 Ft
Ha november és február között tervezitek a nagy napot, foglaltságtól függően a hétvégi felártól el tudunk tekinteni. Ezügyben keressetek bennünket bizalommal!
“Életünk legszebb napja volt”
Nagyon szuper volt minden....
Melinda és Tamás
“Csodás esküvő volt”
Blablabla
Valaki és Párja
CELLAR Garden
Fedezd fel káprázatos helyszíneinket
Magyarország legtapasztaltabb esküvői szolgáltatói gondoskodnak rólatok
Kérdésed van?
Érdeklődés esetén töltsétek ki az űrlapot (nem jár semmilyen kötelezettséggel)
Leggyakoribb Kérdések
A csomag fix szolgáltatásokat tartalmaz, a csomagon módosítani nem lehet. Amennyiben mégis kiegészítenétek valamivel, úgy a Bővített szervezési csomag opciót is rendeljétek meg, így Barbival megbeszélhetitek miben szeretnétek változtatásokat eszközölni, Barbi pedig közvetít a szolgáltatók és köztetek, tájékoztat az esetleges felárakról, emelt szinten szabja személyre az esküvőt, illetve gondoskodik arról, hogy a megbeszélt dolgok rendelkezésre álljanak a nagy napon.
A polgári szertartásokat kitelepített anyakönyvvezető végzi aki előtt hivatalos, bejegyzett házasságkötés történik. Természetesen, ha nem szeretnétek hivatalos szertartást, lehetőség van felár ellenében szertartásvezetőt is választani. Ebben az esetben viszont nem hivatalos házasság köttetik, de a vendégek számára is egy formailag hivatalosnak tűnő esketés történik, ami kevésbé kötött mint a hivatalos szertartás, így sokkal szabadabb és személyesebb is lehet.
A vendégvárástól kezdetétől számítva, a szertartás, illetve a csoportos fotók elkészítése kb. 1,5 órát vesz igénybe. Ezt követően, vagy megelőzően kerül sor a kreatív fotózásra, ami szintén 1-1,5 órás program. A készülődést nem számoltuk ide.