dsc1314.jpg
371jankaatigergelykaszas.jpg
dsc1511.jpg
085aerikabalazsgergelykaszas.jpg
veca-attila-eskuvo-rrpictureshu-552.jpg
br-083.jpg

Mégsem érdekel a VIP?
Mini Weddings

Mini Esküvő, Mini Weddings, kis létszámú exkluzív mini esküvők.


Exkluzív Mini VIP Esküvő a

Tópart Hotelben 4*

ESKÜVŐ A BALATONNÁL, a Mini Eskükők keretében három helyszín közül választhattok, melyek a stég, a kert vagy az akvárium. Ezen a csodálatos helyszínen akár a naplementében, a balaton parton is kimondhatjátok a boldogító igent. A helyszín adottságából következően pedig a bővitési lehetőségek is szinte korlátlanok.

Bővebben...

A balatoni Tópart Hotel 4* egy gyönyörű tóparti szálloda, amely ideális választás egy miniwedding helyszínéül. A hotel elhelyezkedése közvetlenül a Balaton partján páratlan panorámát kínál a tóra, amely varázslatos hátteret biztosít az esküvői szertartáshoz és a fotózásokhoz. A szálloda elegáns és modern kialakítása, valamint luxus szolgáltatásai biztosítják, hogy az esküvő minden pillanata emlékezetes legyen. A hotel saját rendezvényterme, valamint tágas terasza tökéletes helyszínt nyújt a szertartásnak és a fogadásnak egyaránt. A vendégek számára kényelmes és stílusos szobákat kínál, így mindenki élvezheti a Balaton nyugalmát és szépségét. A Mini Weddings csapata mellett, a hotel professzionális személyzete is gondoskodik arról, hogy az esemény minden részlete zökkenőmentesen alakuljon, az étterem pedig kiváló ételekkel és italokkal járul hozzá az ünnepi hangulathoz. A Tópart Hotel 4* közelsége Budapesthez és kiváló elérhetősége még vonzóbbá teszi ezt a helyszínt egy romantikus és elegáns Mini Esküvő számára.

Kezdhetjük?

Tópart Hotel 4* VIP Nézd meg milyen szolgáltatásokat tartalmaz ez a helyszín!

VIP SZOLGÁLTATÁSOK

A Mini Weddings VIP esküvők között szinte minden olyan szolgáltatás megtalálható, amire szükségetek lehet.

2 SZABADON VÁLASZHATÓ SZABADTÉRI CEREMÓNIA HELYSZÍN

Válasszatok a szabadtéri helyszínek közül és mondjátok ki a boldogító igent ott, ahol számotokra a legmegfelelőbb!

VENDÉGVÁRÓ FALATKÁK 50 FŐRE

A vendégeket érkezéskor savas és mentes ásványvíz, illetve pogácsa és rétes várja.

VACSORA VAGY ÁLLÓFOGADÁS

3 fogásos ültetett vacsora, vagy állófogadás a megbeszélt ételekkel 52 főig. A szolgáltatás az alkoholmentes italcsomagot tartalmazza.

DJ A SZERTARTÁST KÖVETŐEN

DJ zeneszolgáltatás éjfélig

FOTÓZÁS A PROGRAMOK VÉGÉIG

A csodálatos képek készítésének nem lesz vége a szertartást követően, hiszen a programok végéig készülnek rólatok fantasztikus emlékek.

CINEMATOGRÁFUS KÉSZÜLŐDÉSTŐL A PROGRAMOK VÉGÉIG

Az esküvői videó készítése (3 perces highlight online és pendriveon átadva) a készülődéstől a programok végéig tart, hogy örök emléket adjon a nagy napotokról.

ÉJFÉLIG TARTÓ LAGZI

Délutáni szertartás esetén a buli éjfélig tarthat, de külön díjak ellenében ezt akár hosszabbítani is tudjátok.

SZABADTÉRI HELYSZÍN

Mondjátok ki a boldogító igent a szabad ég alatt szűk családi és baráti körben!

LENYŰGÖZŐ BELTÉRI HELYSZÍN

Varázslatos környezetben mondhatjátok ki a boldogító igent.

SZERTARTÁSI HELYSZÍNÉNEK BERENDEZÉSE

Az általatok választott területen rendezzük be a ceremónia helyszínét, hogy a lehet legszebb és legideálisabb környezetben fogadhassatok örökhűséget.

FOTÓZÁS AZ ESKÜVŐI SZERTARTÁS ALATT

Hivatalos esküt tesztek egy varázslatos helyszínen, amire minden bizonnyal sokáig szeretnétek emlékezni. A fantasztikus képeken keresztül később is újraélhetitek ezt a vissza nem térő, meghitt pillanatot. Kb. 100 db átadott kép.

KREATÍV FOTÓZÁS A HELYSZÍNEN

Készüljenek rólatok varázslatos, csodaszép, beállított kreatív képek a kastélyban és a díszkertben a szertartás el tt, vagy után. Ahogy ti szeretnétek 1-1,5 óra időtartamban kb. 150 átadott képpel.

HIVATALOS POLGÁRI SZERTARTÁS

Hivatalos, kitelepített anyakönyvvezető által lebonyolított polgári szertartás. A házasságkötés bejegyzésre kerül hivatalosan a gödöllői hivatalban.

POLGÁRI SZERTARTÁS HANGOSÍTÁSA

A pillanatot akár az általatok választott, vagy a ránk bízott aláfestő zenével varázsoljuk meghittebbé és csalogatjuk elő az édes könnycseppeket.

1 MENYASSZONYI CSOKROT, 1 VŐLEGÉNY KITŰZŐT ÉS A TANÚKNAK DÍSZT

A kiegészítők minden szertartás fontos és látványos részét képezik. Mi figyelünk a részletekre és ezeket a díszeket mind megtalálhatjátok ebben a csomagban

EGYEDI GYERTYASZETT

Polgári szertartásra egyedi, a nevetekkel és a dátummal díszített gyertyaszettet biztosítunk. A két gyertyával egyszerre meggyújtjátok a harmadik, nagy gyertyát ezzel szimbolizálva, hogy immár egy családdá váltatok.

PEZSGŐ A KÖSZÖNTÉSHEZ

Szertartás utáni koccintáshoz behűtött (alkoholos vagy alkoholmentes) pezsgőt kínálunk 33 főnek (30 fő vendég + Ti + anyakönyvvezető) a gratulációhoz.

GYŰRŰ PÁRNA

3 féle választható gyűrű párnát biztosítunk a ceremóniához nektek aznapra, hogy házasságkötésetek jelképe is legmagasabb színvonalon kerüljön elétek a szertartás során.

DEKORÁCIÓ A SZERTARTÁS ASZTALRA

Az anyakönyvvezetői asztalt dekoráljuk, hogy méltó kelléke legyen ennek a varázslatos pillanatnak.

ÖLTÖZŐ HASZNÁLATA

Biztosítunk nektek az ott tartózkodás teljes idejére egy saját öltözőt, hogy a kényelmetek maximális legyen

FEDETT ESŐ HELYSZÍN

Semmit sem bízunk a véletlenre, így ha az időjárás nem elég kegyes hozzánk, akkor sincs semmi baj, egy impozáns fedett esőhelyszínt biztosítunk.

BOLDOGSÁGKAPU

3 féle különböző boldogságkapuból választhattok, hogy aznap a lehető legjobban, minden rátok legyen szabva és az ízléseteknek megfeleljen.

NÖVELT LIMITÁLT LÉTSZÁM 50 FŐ

Mini VIP esküvő lévén a vendégek maximális létszáma 30 fő helyett, 50 fő, veletek együtt összesen 52. Ha több vendéget szeretnétek meghívni, akkor a lehetőségekről külön kell egyeztetni.

Hétvégi / Ünnepnapi Esküvő

Péntek, Szombat és Vasárnap napokon, illetve munkaszüneti napokon a felár 1 990 100 Ft

Ha november és február között tervezitek a nagy napot, foglaltságtól függően a hétvégi felártól el tudunk tekinteni. Ezügyben keressetek bennünket bizalommal!

2

Dátum Kiválasztása

Péntek, Szombat és Vasárnap napokon, illetve munkaszüneti napokon a felár:
1 990 100 Ft

A megrendeléshez kérjük, töltsétek ki az alábbi űrlapot!

Menyasszony adatai


Vőlegény adatai


A Tópart Hotel 4* VIP esküvő ára (kiegészítő szolgáltatásokkal)

ÖSSZESEN FIZETENDŐ:

4 999 900 Ft


*Az ár bruttó, AAM. Hivatalos polgári szertartás esetén az anyakönyvvezető díját nem tartalmazza (kb. 25.000.- Ft).


Maradnál a kisebb megoldásnál?

visszalépés a mini weddingsre

A Mini Weddings Megálmodója

Mészáros Barbara Magyarország egyik legismertebb és legkeresettebb esküvőszervezője. Ő a Mini Weddings - Mini Esküvők megálmodója, aki elsőként hozta létre ezt a lehetőséget, hogy kis létszámú, exkluzív esküvők keretén belül kiváltsa a szokásos, egyszerű hivatali polgári szertartásokat. Barbara nevéhez fűződik továbbá a Jegyesek Napja és a Téli Álomesküvő megvalósítása is, amelyek szintén hatalmas sikert arattak.

Barbara több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, és több száz exkluzív, egyedi és kiváló esküvő áll mögötte. Munkáját a legmagasabb színvonalon végzi, ügyelve minden apró részletre, hogy a nagy nap valóban felejthetetlen legyen az ifjú pár és vendégeik számára.

Barbara és profi csapata áll a Mini Weddings mögött is, és gondoskodnak arról, hogy minden tökéletes legyen ezen a különleges napon. Szakértelmükkel, kreativitásukkal és elhivatottságukkal biztosítják, hogy az esküvők zavartalanul, gördülékenyen és a legnagyobb elégedettséggel valósuljanak meg.

Ismerd meg jobban arrow

Tópart Hotel 4*

Fedezd fel káprázatos helyszíneinket

Magyarország legtapasztaltabb esküvői szolgáltatói gondoskodnak rólatok

Kérdésed van?

Érdeklődés esetén töltsétek ki az űrlapot (nem jár semmilyen kötelezettséggel)


Leggyakoribb Kérdések

Mennyire van lehetőség módosításokat kérni a csomagban?

A csomag fix szolgáltatásokat tartalmaz, a csomagon módosítani nem lehet. Amennyiben mégis kiegészítenétek valamivel, úgy a Bővített szervezési csomag opciót is rendeljétek meg, így Barbival megbeszélhetitek miben szeretnétek változtatásokat eszközölni, Barbi pedig közvetít a szolgáltatók és köztetek, tájékoztat az esetleges felárakról, emelt szinten szabja személyre az esküvőt, illetve gondoskodik arról, hogy a megbeszélt dolgok rendelkezésre álljanak a nagy napon.

Mennyire hivatalos az esküvő?

A polgári szertartásokat kitelepített anyakönyvvezető végzi aki előtt hivatalos, bejegyzett házasságkötés történik. Természetesen, ha nem szeretnétek hivatalos szertartást, lehetőség van felár ellenében szertartásvezetőt is választani. Ebben az esetben viszont nem hivatalos házasság köttetik, de a vendégek számára is egy formailag hivatalosnak tűnő esketés történik, ami kevésbé kötött mint a hivatalos szertartás, így sokkal szabadabb és személyesebb is lehet.

Mennyi időt vesz igénybe az egész?

A vendégvárástól kezdetétől számítva, a szertartás, illetve a csoportos fotók elkészítése kb. 1,5 órát vesz igénybe. Ezt követően, vagy megelőzően kerül sor a kreatív fotózásra, ami szintén 1-1,5 órás program. A készülődést nem számoltuk ide.

További Gyakori Kérdések arrow