Exkluzív Mini VIP Esküvő aBerbekucz Tanyán
Berbekucz Tanyán
Berbekucz Tanya VIP
Nézd meg milyen szolgáltatásokat tartalmaz ez a helyszín!
VIP SZOLGÁLTATÁSOK
A Mini Weddings VIP esküvők között szinte minden olyan szolgáltatás megtalálható, amire szükségetek lehet.
2 SZABADON VÁLASZHATÓ SZABADTÉRI CEREMÓNIA HELYSZÍN
Válasszatok a szabadtéri helyszínek közül és mondjátok ki a boldogító igent ott, ahol számotokra a legmegfelelőbb!
VENDÉGVÁRÓ FALATKÁK 50 FŐRE
A vendégeket érkezéskor savas és mentes ásványvíz, illetve pogácsa és rétes várja.
VACSORA VAGY ÁLLÓFOGADÁS
3 fogásos ültetett vacsora, vagy állófogadás a megbeszélt ételekkel 52 főig. A szolgáltatás az alkoholmentes italcsomagot tartalmazza.
DJ A SZERTARTÁST KÖVETŐEN
DJ zeneszolgáltatás éjfélig
FOTÓZÁS A PROGRAMOK VÉGÉIG
A csodálatos képek készítésének nem lesz vége a szertartást követően, hiszen a programok végéig készülnek rólatok fantasztikus emlékek.
CINEMATOGRÁFUS KÉSZÜLŐDÉSTŐL A PROGRAMOK VÉGÉIG
Az esküvői videó készítése (3 perces highlight online és pendriveon átadva) a készülődéstől a programok végéig tart, hogy örök emléket adjon a nagy napotokról.
ÉJFÉLIG TARTÓ LAGZI
Délutáni szertartás esetén a buli éjfélig tarthat, de külön díjak ellenében ezt akár hosszabbítani is tudjátok.
SZABADTÉRI HELYSZÍN
Mondjátok ki a boldogító igent a szabad ég alatt szűk családi és baráti körben!
LENYŰGÖZŐ BELTÉRI HELYSZÍN
Varázslatos környezetben mondhatjátok ki a boldogító igent.
SZERTARTÁSI HELYSZÍNÉNEK BERENDEZÉSE
Az általatok választott területen rendezzük be a ceremónia helyszínét, hogy a lehet legszebb és legideálisabb környezetben fogadhassatok örökhűséget.
FOTÓZÁS AZ ESKÜVŐI SZERTARTÁS ALATT
Hivatalos esküt tesztek egy varázslatos helyszínen, amire minden bizonnyal sokáig szeretnétek emlékezni. A fantasztikus képeken keresztül később is újraélhetitek ezt a vissza nem térő, meghitt pillanatot. Kb. 100 db átadott kép.
KREATÍV FOTÓZÁS A HELYSZÍNEN
Készüljenek rólatok varázslatos, csodaszép, beállított kreatív képek a kastélyban és a díszkertben a szertartás el tt, vagy után. Ahogy ti szeretnétek 1-1,5 óra időtartamban kb. 150 átadott képpel.
HIVATALOS POLGÁRI SZERTARTÁS
Hivatalos, kitelepített anyakönyvvezető által lebonyolított polgári szertartás. A házasságkötés bejegyzésre kerül hivatalosan a gödöllői hivatalban.
POLGÁRI SZERTARTÁS HANGOSÍTÁSA
A pillanatot akár az általatok választott, vagy a ránk bízott aláfestő zenével varázsoljuk meghittebbé és csalogatjuk elő az édes könnycseppeket.
1 MENYASSZONYI CSOKROT, 1 VŐLEGÉNY KITŰZŐT ÉS A TANÚKNAK DÍSZT
A kiegészítők minden szertartás fontos és látványos részét képezik. Mi figyelünk a részletekre és ezeket a díszeket mind megtalálhatjátok ebben a csomagban
EGYEDI GYERTYASZETT
Polgári szertartásra egyedi, a nevetekkel és a dátummal díszített gyertyaszettet biztosítunk. A két gyertyával egyszerre meggyújtjátok a harmadik, nagy gyertyát ezzel szimbolizálva, hogy immár egy családdá váltatok.
PEZSGŐ A KÖSZÖNTÉSHEZ
Szertartás utáni koccintáshoz behűtött (alkoholos vagy alkoholmentes) pezsgőt kínálunk 33 főnek (30 fő vendég + Ti + anyakönyvvezető) a gratulációhoz.
GYŰRŰ PÁRNA
3 féle választható gyűrű párnát biztosítunk a ceremóniához nektek aznapra, hogy házasságkötésetek jelképe is legmagasabb színvonalon kerüljön elétek a szertartás során.
DEKORÁCIÓ A SZERTARTÁS ASZTALRA
Az anyakönyvvezetői asztalt dekoráljuk, hogy méltó kelléke legyen ennek a varázslatos pillanatnak.
ÖLTÖZŐ HASZNÁLATA
Biztosítunk nektek az ott tartózkodás teljes idejére egy saját öltözőt, hogy a kényelmetek maximális legyen
FEDETT ESŐ HELYSZÍN
Semmit sem bízunk a véletlenre, így ha az időjárás nem elég kegyes hozzánk, akkor sincs semmi baj, egy impozáns fedett esőhelyszínt biztosítunk.
BOLDOGSÁGKAPU
3 féle különböző boldogságkapuból választhattok, hogy aznap a lehető legjobban, minden rátok legyen szabva és az ízléseteknek megfeleljen.
NÖVELT LIMITÁLT LÉTSZÁM 50 FŐ
Mini VIP esküvő lévén a vendégek maximális létszáma 30 fő helyett, 50 fő, veletek együtt összesen 52. Ha több vendéget szeretnétek meghívni, akkor a lehetőségekről külön kell egyeztetni.
Hétvégi / Ünnepnapi Esküvő
Péntek, Szombat és Vasárnap napokon, illetve munkaszüneti napokon a felár 2 009 990 Ft
Ha november és február között tervezitek a nagy napot, foglaltságtól függően a hétvégi felártól el tudunk tekinteni. Ezügyben keressetek bennünket bizalommal!
“Életünk legszebb napja volt”
Nagyon szuper volt minden....
Melinda és Tamás
“Csodás esküvő volt”
Blablabla
Valaki és Párja
Berbekucz Tanya
Fedezd fel káprázatos helyszíneinket
Magyarország legtapasztaltabb esküvői szolgáltatói gondoskodnak rólatok
Kérdésed van?
Érdeklődés esetén töltsétek ki az űrlapot (nem jár semmilyen kötelezettséggel)
Leggyakoribb Kérdések
A csomag fix szolgáltatásokat tartalmaz, a csomagon módosítani nem lehet. Amennyiben mégis kiegészítenétek valamivel, úgy a Bővített szervezési csomag opciót is rendeljétek meg, így Barbival megbeszélhetitek miben szeretnétek változtatásokat eszközölni, Barbi pedig közvetít a szolgáltatók és köztetek, tájékoztat az esetleges felárakról, emelt szinten szabja személyre az esküvőt, illetve gondoskodik arról, hogy a megbeszélt dolgok rendelkezésre álljanak a nagy napon.
A polgári szertartásokat kitelepített anyakönyvvezető végzi aki előtt hivatalos, bejegyzett házasságkötés történik. Természetesen, ha nem szeretnétek hivatalos szertartást, lehetőség van felár ellenében szertartásvezetőt is választani. Ebben az esetben viszont nem hivatalos házasság köttetik, de a vendégek számára is egy formailag hivatalosnak tűnő esketés történik, ami kevésbé kötött mint a hivatalos szertartás, így sokkal szabadabb és személyesebb is lehet.
A vendégvárástól kezdetétől számítva, a szertartás, illetve a csoportos fotók elkészítése kb. 1,5 órát vesz igénybe. Ezt követően, vagy megelőzően kerül sor a kreatív fotózásra, ami szintén 1-1,5 órás program. A készülődést nem számoltuk ide.